02 February 2012

Perubahan

Beberapa hari ni, perasaan aku jadi lain.
Mula tidak sukakan fesbuk.
Lebih mencintai twitter.
Mula tinggalkan fesbuk.
Lebih bersama twitter.


Ala, macam zaman friendster dengan myspace dulu.
Masa friendster mula wujud, disanjung dan diagung.
Dah datang myspace.
Selamat jalan friendster.

7 comments:

Fatimah Ali said...

aku pon sama. more to twitter skrg ni. hehe

AzwanRamli said...

gua xda twitter,best ker?

ziela salih said...

fatimah ali- twitter seronok sebab kita boleh tulis apa yg kita nak bila bila masa. fesbuk ni susah.

azwan- seronok kalau kita suka update status

H Y D E said...

eleh.

*sebenarnya aku dengki kat kau, puteh.

ziela salih said...

apahal kau nak dengki gan aku ni sayang?

ghost writer said...

aku pun baru setahun jagung kenal febuk,baru sebulan putik jagung kenal twitter.

ziela salih said...

tapi apapun, twitter lagi seronok.kena dengan jiwa aku.hehe