02 February 2012

Review buku- Zombijaya

Aku beli buku ni minggu lepas. Harga tak mahal mana sebab guna baucar 1 Malaysia - RM20.00
Aku tertarik sebab ada lukisan zombi lima orang. Kreatif.
Aku belek lima minit, terus letak di kaunter dan beli.

Malam semalam baru aku habis baca buku ni.
Ambil masa tiga hari.
Pada aku, ceritanya sedikit tak tersusun.
Mungkin nak perkenalkan watak yang ramai.
Kena baca tekun.
Tapi jalan cerita boleh tahan. Menarik.

Pengakhiran ceritanya buat aku rasa tak puas hati.
Kenapa Nipis tak jadi zombi?

10 comments:

Syf serabai. said...

dia pandai olah cerita,tu yang buat menarik.yedak?

ziela salih said...

tahu takpe. dan kenapa aku selalu bayangkan aliff tu hensem? namanya kot.

AzwanRamli said...

gua pom dah beli,x sempat nak baca...abg gua dah bedal baca buat blk umh..x hantar2...nanges..

ziela salih said...

alahai, sedih bebenar.mintalah balik buku tu. apalah

H Y D E said...

endingnya -.-

ziela salih said...

kena beli

ghost writer said...

nipis jadi zombi..tapi zombi yg fight zombi.macam dalam filem 'Blade'.Dia vampire yg fight vampire. :)

sepetang aku habiskan Zombijaya.

ziela salih said...

mana ada dia cakap yg nipis jadi zombi? mohon penjelasan.

ghost writer said...

baca babak-babak akhir ketika digambarkan nipis tuh yg macammana. :)

ziela salih said...

nipis tu hidupnya nomad? tu jer kan? ada penjelasan lagi?