08 December 2012

pangkah aku jika mahu

suka hati aku nak tulis banyak mana.
ini rumah aku.
tak sudi?
ada butang pangkah belah kanan kau.

bai.

jangan jalang

berbau seakan nikotin.
menusuk.
serius ke ni?
aku tinggal hanya bersama para gadis.
tiada jantan.
tiada pondan.


ada yang nak jadi minah jalang ke kat sini?

Merapu dikala malam bingit

Lama benar tak update.
bukan apa.
rasa macam takde masa.
entah.

sekarang dah nak dekat final exam. serius cuak.
bukan apa, nak maintain lebih susah dari nak tingkatkan.
mak pun banyak bagi nasihat.
terima kasih mak.

buat ayah.
terima kasih telefon hari-hari tanya khabar.
walau ada masanya yang anakmu ni tak mengangkat panggilan kamu, harap ayahanda sudi memaafkan.

buat kawan-kawan.
belajar rajin-rajin.
harap berjaya bersama.
:)